Technosound Logo

Υποστήριξη Αγορών - επιλογές για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστείτε ..

ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ? ΔΩΡΕΑΝ τηλεφωνική υποστήριξη! Απλά κάλεσε!

Προσφέρουμε αυτή την επιλογή στους πελάτες μας για μια γρήγορη υποστήριξη αν έχετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και το εγχειρίδιο χρήσης του κατασκευαστή δεν σας βοηθήσει!

Αντί να ξοδέψετε χρόνο και προσπάθεια σε διάφορα φόρουμ στο διαδίκτυο και σε τεχνικές σελίδες, θα μπορούσαμε να έχουμε την απλή απάντηση για να προχωρήσετε το project σας!

Η επιλογή αυτή ισχύει για μέχρι και 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος από το καταστήμα μας ή το ηλεκτρονικό κατάστημα! Θα μπορούσατε ακόμη να επεκτείνετε στα δύο χρόνια περαιτέρω, αγοράζοντας ένα από τα πακέτα υποστήριξης ή να αγοράσετε ένα πακέτο  για να καλύψετε ένα προϊόν που μπορεί να υποστηρίξει η εταιρεία μας, αλλά δεν αγοράστηκε από τα καταστήματά μας.

Παρακαλώ καλέστε για περισσότερες λεπτομέρειες!

 

ΠΡΙΝ ΚΑΛΕΣΕΤΕ:

 

Έχετε την απόδειξη αγοράς ώστε να επιβεβαιώσετε την αγορά του προϊόντος σας από εμάς!

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει το λογισμικό και το υλικό σας και έχετε κάνει όλες τις απαραίτητες συνδέσεις καλωδίων, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.                                      

Επίσης, καλό είναι να ενημερώνετε πάντα με τις πιο πρόσφατες εκδόσεις το λειτουργικό σας σύστημα από τις σελίδες υποστήριξης των κατασκευαστών(δείτε παρακάτω συνδέσμους).

Αν το πρόβλημά σας σχετίζεται με προγράμματα οδήγησης / λογισμικό, βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει προηγουμένως στον υπολογιστή σας μια έκδοση του λογισμικού 

TeamViewer. Μπορείτε να κατεβάσετε την δωρεάν έκδοση από την ιστοσελίδα www.teamviewer.com.

Αυτή η υπηρεσία είναι για μια γρήγορη υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, e-mail (ή / και TeamViewer) για τεχνικά προβλήματα.

Εάν το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούσαμε να προσφέρουμε την επιλογή να φέρετε το προϊόν ή / και τον υπολογιστή σας στο εργαστήριο μας για την επισκευή (χαμηλό κόστος) ή θα μπορούσαμε να κανονίσουμε ένα ραντεβού για να σας επισκεφθεί στο χώρο σας ο τεχνικός μας, αν αυτό απαιτείται (υψηλότερο κόστος).

Θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι είναι αδύνατο η εκμάθηση κάποιου λογισμικού ή Μουσική Παραγωγή από το τηλέφωνο, αλλά θα μπορούσαμε να σας δώσουμε γρήγορες απαντήσεις που θα σας βοηθήσουν να συνεχίσετε την δουλειά σας. Η σωστή ανάγνωση του Εγχειριδίου Χρήσης εξασφαλίζει τη σωστή χρήση του εξοπλισμού και την αποφυγή ζημιών.

Επίσης ο αριθμός τηλεφώνου μας δεν είναι ένα νούμερο χωρίς χρέωση. Ισχύουν οι κανονικές χρεώσεις από τον παροχέα υπηρεσιών τηλεφωνίας σας για τη διάρκεια της κλήσης, όπως και κάθε άλλη κλήση που κάνετε.

 

 

Επιστροφές εγγύησης:

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράστηκαν από το φυσικό ή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εάν τα έχετε δοκιμάσει να είναι ελαττωματικά ώστε να φτάσει σε εμάς εντός της περιόδου εγγύησης που ισχύει για το προϊόν σας, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με ασφάλεια υπό το κόστος και την ευθύνη του πελάτη στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, περιλαμβάνοντας όλα τα αρχικά του μέρη.

Στη συνέχεια θα επιθεωρήσουμε και όταν πρόκειται για σφάλμα εγγύησης, θα παρέχουμε δωρεάν επισκευή (ή θα αντικαταστήσουμε αν χρειάζεται), επιστρέφοντας το σε εσάς υπό την ευθύνη και το κόστος μας.

Σε περίπτωση που δεν εντοπίστηκαν σφάλματα ή διαπιστώθηκε κάποιο σφάλμα λόγω μη κανονικής χρήσης, ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις.